A tekintély mámora és a szabadság varázslata
Válaszutak a pedagógiai elméletképzésben és a gyakorlatban

 

 

Kp17
Kp1
Kp7
Kp10
Kp12
Kp2
Kp13
Kp14
Kp4
Kp15
Kp16
Kp3
Kp9
Kp8
Kp5
Kp6

5. Kutatások és jó gyakorlatok a pedagógia mindennapjaiban - Természettudományi nevelés

Szekcióvezető: Hartl Éva - Doba László
helyszín: Új tanügyi épület 164-es előadó

 

13:00–13:20

Bagota Mónika

„Csak” logika – vagy mégsem?

13:20–13:40

Borsos Éva

A vajdasági magyar pedagógusok növényismerete

13:40–14:00

Csenger Lajosné

Egészségnevelési programok az ökoiskolákban

14:00–14:20

Hartl Éva

Vezérfonalak, kiadványok és tanítói segédletek a Madarak és Fák Napja iskolai ünnepléséhez a XX. század első felében

14:20–14:40

Patocskai Mária – Győrfi Tamás

A fenntarthatóságra nevelés egyik lehetősége: az egyszerűsített karbonlábnyom-számítás

14:40–15:00

kávészünet

15:00–15:20

Hartl Éva – Molnár Katalin – Kollarics Tímea

Környezeti neveléssel a fenntarthatóságért a pedagógusképzésben

15:20–15:40

Vatai Éva

A játék a felfedeztető matematikatanításban

15:40–16:00

Takács Márta – Pintér Krekity Valéria

Oktatási környezet modellezése kognitív térképpel

16:00–16:20

Pápai János – Krausz Krisztina

Szemléletváltozás szükségessége – Kell-e szeretni a természettudományokat?

16:20-16:40

Szántóné Tóth Hajnalka – Doba László

A környezetismeret tantárgy gyakorló iskolánk tanítói és tanulói szemszögéből

16:40

 

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás.