„Nevelés és tudomány, neveléstudomány a 21. században” 

 

 

Felkészítés a nevelői szerepre

Szekcióvezető: Cserné Adermann Gizella - Bencéné Fekete Andrea
helyszín: Új tanügyi épület 008-as terem

1. szekció

13:15–13:35

Cserné Adermann Gizella

Tanuláselméleti és módszertani aspektusok a kompetencia alapú pedagógus továbbképzésben

13:35–13:55

Bajzáth Angéla

Tanulási eredmények – tanulószervezetek

13:55–14:15

Pékné Sinkó Csenge

A szövegértés és a tanulási motiváció összefüggései hátrányos helyzetű tanulók esetében

14:15–14:35

Vatai Éva

A hatékony tanuláshoz szükséges megfelelő környezet

14:35–15:00

kávészünet

15:00–15:20

Zalavári Eszter

Asszertív kommunikációs technikák a pedagógiai gyakorlatban

15:20–15:40

Bencéné Fekete Andrea

Az iskolai egyenruha nevelő, közösségerősítő hatása

15:40

A szekció zárása


2. szekció


Szekcióvezető: Podráczky Judit - Fináncz Judit
helyszín: Új tanügyi épület 009-as terem

 

13:15–13:35

Angyal Magdolna

Megjelenik-e a romológia ismeretanyaga az orvos- és egészségtudományi képzések kurrikulumában?

13:35–13:55

Csima Melinda – Fisher Brigitta – Gelencsér Erzsébet – Harjánné Brantmüller Éva

A nevelési stílus, a koherencia-érzet és az egészségmagatartás összefüggéseinek vizsgálata

13:55–14:15

Harjánné Brantmüller Éva – Horváth Orsolya – Karácsony Ilona

Szülői nevelési stílusok és serdülők viselkedése közötti összefüggések

14:15–14:35

Fináncz Judit

Pályakezdő pedagógusok a köznevelésben

14:35–15:00

kávészünet

15:00–15:20

Frank Tamás

Természettudományos oktatás lehetőségei a Pető András Főiskolán

15:20–15:40

Kőműves Zsolt

Az oktatás aktuális problémái – Kábítószer a középiskolákban

15:40–16:00

Horváthné Tóth Ildikó

Somogyi pedagógusok továbbképzési igényei és lehetőségei

16:00–16:20

Megyeriné Runyó Anna

Környezettudatos nevelés – fenntartható fogyasztás

16:20

A szekció zárása

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás.